Sunday 7 August 2011

keinginan yg tidak mungkin !

Keinginan yang tidak mungkin :)

  • Berkahwin dalam jangka masa yang terdekat .
  • Mempunyai seorang husband yg memahami
  • Memilik kereta MINI COOPER
  • Memilik sebuah rumah kaca
  • Menjadi seorang yang popular 
  • Dapat bercinta dgn seseorang yang bergelar artis 
  • Kaya di usia muda 
  • Berkahwin . hantaran sebuah VESPA :) 
  • Bercuti ke seluruh negara 
  • Dapat anak yg chomel2 :P
  • Menjejakkan kaki ke umrah :) 
  • Menjejakkan kaki ke HAJI :) 
  • Mempunyai satu  STUDIO di rumah sndri 
  • Mempunyai seorang lelaki idaman yg PINTAR menjaga saya 
  • Mempunyai 5 biji BLACKBERRY :P ahhaa 
  • Mempunyai kereta sendiri suatu hari nanti 
  • Belajar ke luar negara
  • Disayangi dgn penuh indah , Dicintai dgn penuh emosi , Dibelai penuh kasih sayang
  • Dapat membahagiakan ibu bapa dan seluruh ahli keluarga
  • Memiliki koleksi2 barang2 mahal :) 
  • Tinggal di tepi pantai :) dgn rumah kaca yg dimpikan 
  • Duduk atas UNTA :P teringin sgt2 
  • Mempunyai rakan yang sgt ramai :) 
  • Dikenali seluruh dunia :P 
  • Mempunyai satu bilik wardrobe , koleksi2 barangan 
  • Mempunyai koleksi VESPA yang bnyk 
  • Memiliki semua kereta SPORT
  • Jatuh dihadapan \seorang lelaki yg merupakan CINTA PERTAMA DAN TERAKHIR
  • Memiliki kaki yang panjang 
  • Perut ramping , ta buncit :p 
  • Bontot kecik , ta besau :p ahhahaa 
  • Mempunyai mata bebwarna :p macam omputeh 
  • Memiliki sebuah shopping complex sndri :) 
  • Mempunyai pakaian jenama sendiri :) 
  • Menjadi suri rumah sepenuh masa 
  • Dapat bawa ibu bapa saya pegi haji bersama :) 
  • Memakai PURDAH 
  • Mempunyai koleksi kasut yang datangnya dari pelbagai jenama 
  • Menyimpan koleksi barang2 VINTAGE 
  • Menyimpan koleksi barang2 BUNDLE 
  • Memiliki rumah bawah tanah 
  • Menjadi stewardess
  • Berjumpa dgn semua pelakon HINDUSTAN :p ahhaa
  • Bercinta dgn ARTIS LUAR NEGARA :P
  • Saya nak semua baju2 dalam SUPERHERO, FOREVER 21 :P
  • Tinggal di sebuah pedalaman , sendirian :) 
  • Hidup susah cuma untuk merasa betapa seksanya kehidupan mereka yg memerlukan 
  • Mempunyai rumah anak yatim , dan rumah org tua2 :) 
  • Amik anak org palestin jadi anak angkat 
  • Tidak ade manusia yg dengki lagi dgn aku 
  • Dapat hadiah paling berharga pada tanggal 26.8.1992 :)
  • Mempunyai satu nama yang unik :) 
  • Kalau boleh nak rumah yang dipenuhi dgn emas mcam TRUMP :) 
  • Bahagia hari2 tanpa airmata yang hadir 
  • Mempunyai laman web sosial sndri , boleh kaya 
  • Dapat buat family bangga dgn aku suatu hari nanti :) 
  • Kembali kee zaman kanak2 , sgt FUN ! 
  • Nak semua status , gambar and semua laa , kat FB semua fren aku like , ahhahahahha ! bukan suku jee yang like :p 
  • Nak main SKATEBOARD dgn jayanye , bukan asik jatuh je :P 
  • Nak buat kilang COKLAT atas nama " SPENDER MERAH"
  • Nak letak nama anak berdasarkan nama saya dan suami :P 
  • Bagi anak sekolah baik2 , sampai blaja luar negara 
  • Dapat kerja yang menjamin masa depan 
  • Dapat bukak GYM untuk mamy , sbb die kaki GYM 
  • Balas budi orang2 yang dah baik dgn saya dan bnyk tolong saya
  • Nak beli koleksi baju2 baby , bg anak pakai :p
  • Buat FILEM :) tentang life aku .
  • Jadi macam HANA TAJIMA .
  • DICINTAI ALLAH S.W.T
  • Mempunyai Tilam tidur yang air uh . ehehe 
  • Mempunyai bilik di bumbung 
  • Ade tempat rahsia sendiri , yng tidak ada sape2 tau
  • Meninggal di sisi keluarga tersayang
  • Rumah nampak KOLAM kat bawah tanah :P 
  • Candle light dinner at the first date 
  • Sekali jee, aku nak orang menghargai aku bila memilih aku menjadi pasangan hidup
  • Aku nak orang tau yang aku tak jahat macam yg dorg pkekan
  • Bulan madu die LUAR NEGARA .
  • Dating di menara EIFFEL
  • Have fun di HONG KONG DISNEYLAND
  • Hebat di dapur :) macam mamy , kerana skarang pandai masak , tapi masih bnyk yg perlu dipelajari 
  • Disayangi seadanya oleh org sekeliling ;) bukan hanya berkawan 
Itu je laa kot yang tak mungkin aku miliki :) INSYAALLAH :) kalau dizinkan ALLAH S..W.T , 
aku bakal memilik semua ini suatu hari nanti :)

2 comments: