Sunday 21 August 2011

Jatuh Cinta :')

Akhirnya, 
Masa masa itu dtg juga dalam hidup aku
Senyummu , suaramu, tampak wajahmu ,
susuk tubuh mu ,
membuatku rasa beruntung dilahirkan sbagai seorang wanita 

Jadi inikah cinta ??
Yang membuat orang rela mati untuknya ?
Yang membuat orang rela minum racun serangga
Yang membuat orang menjadi gila 
Yang membuat kisah romeo dan juliet abadi 

Jatuh cinta berbeza dgn jatuh dari pokok mangga
Jatuh cinta berbeza dgn jatuh dari basikal
Jatuh hati tidak seperti jatuh saat kita berlari .
Jatuh hati tidak sama seperti kita mula membunuh diri 

Sebenarnya aku sdang tak ingin lagi untuk jatuh 
Apalagi jatuh cinta !!
Hanya sekilas melihat wajahmu 
Hanya sesaat menatap matamu
Membuat hati aku cair bagai ais kiub yang tiada peti ais ! 

Setiap malam aku teringat akan kamu , 
mata kamu , wajah kamu , rambut kamu 
suara kamu , susuk badan kamu yang begitu megah ,
Aku terlalu rindukan semua ituu .


Dari jauh aku memandang mu , 
lewat semua mata hatiku
Dari jauh aku mengagumimu 
lewat semua kisah tentang kamu


Dari jauh aku mengkhayalkan mu 
tanpa peduli kata hatiku 
Dari jauh aku larut dalam suka citamu
Bagai bertemu air jernih dipadang tandus


Dari jauh  aku hanyut dalam dukamu 
Bagai tersesat dalam mimpi buruk
Dari jauh ku kirim doa untukmu 
Doa yang tulus , doa tak bersyarat


Dari jauh aku lukis engkau dalam mimpi aku
lewat beragam bunga tidurku
Dari jauh aku titipkan hatiku padamu
Agar kau sentiasa tau betapa 
AKU JATUH CINTA PADAMU :') 


APAKAH INI CINTA ????
APAKAH CINTA DALAM HATI AKU SUDAH TERBUKA SEMULA ??
APAKAH MUNGKIN AKU BISA MEMILIKI KAU ??
APAKAH AKU AKN BERSAMA KAU SUATU HARI ??
ATAU IANYA HANYA ANGAN2 AKU .........

No comments:

Post a Comment